mysfrukost

Publicerad 2013-04-25 09:35:03 i Träning och hälsa,

Jag gillar dagar då man har ork och tid att fixa en vettig och god frukost! :)
Eftersom jag har fått väldigt ont i halsen så kände jag för en varm frukost idag i form av grahamsgröt med kanel och en smörgås med skinka och ett stekt ägg.
Jag tycker att det suger att jag blivit sjuk nu precis när jag startat upp denna blogg, jag var pepp att uppdatera mycket och få in många träningspass men tyvärr så kan man inte träna med feber och halsont så jag får helt enkelt vänta tills jag är frisk och köra på sen.
Att jag blev sjuk förstörde också lite med min diet då jag verkligen inte är sugen på den mat jag bör äta och mår lite illa efter jag ätit. Sedan med halsen så får jag inte heller ner allt så jag får väl ta igen de till veckan då jag förhoppningsvis är frisk. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela