Nu startar jag och ger inte upp!!!

Publicerad 2013-04-14 10:29:00 i Träning och hälsa,

Nu är jag redo att starta denna blogg på riktigt!
Efter påskveckan där jag gick upp massa onödiga kilon och 1 vecka i fjällen där det blev en del onyttigt så kan jag säga att nu är det dags att köra stenhårt för att hitta tillbaka till den fas där jag befann mig innan påsk.
Det känns surt att jag gått upp massa i vikt, de som jag kämpat för att få bort men jag är som sagt själv skyldig till det då det blivit dåligt med träning under de 2 veckor som jag tillåtigt mig själv att äta vad jag vill.
Det som är positivt är att jag känner mig ganska så less på sötsaker nu och jag VILL träna och kämpa massa. Men för att jag ska komma i god fas så startar jag min viktresa här på min blogg genom att köra 1 vecka med bara proteiner, vilket jag gjort förut som en god start.
Jag vet att det är jobbigt första veckan, men de första dagarna kan kännas värst, som att man tappar alla sina krafter, sin ork och humör men när man väl tagit sig ur den första delen så kommer allt att kännas mycket lättare.
 
Efter denna vecka så kommer jag att berätta lite resultat, vad en vecka med bara proteiner och såklart träning på de kan resultera till. :)

Nu är det bara till att kämpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela