never give up..

Publicerad 2013-12-06 09:46:29 i Träning och hälsa,

Man ska aldrig ge upp innan målen är nådda... 
 
Jag undrar hur läget hade varit om jag hade kunnat och orkat hålla på med mina 3 dieter som jag för några månader sedan provade på..  Hur hade min kropp sett ut nu? Hur hade min kropp sett ut om jag hade fått fortsatt träningen på den form jag hade i våras innan jag blev sjuk så länge.. Jag vill komma tillbaka dit men just nu går det bara åt fel håll, jag verkar ha tappat fokus, min kropp verkar inte vilja vara med, december/julmånaden är kommen vilket innebär som vanligt en rätt onyttig månad- julgodis, alkohol m,m...
 
Kära januari.. jag lovar och svär på att jag ska börja om och verkligen kämpa, jag lovar och svär att jag ska låta bli allt äckligt godis, jag lovar och svär att jag har större planer för träningen och jag ska inte ge upp denna gång för att en än gång bli besviken!!! 
 
Jag vet ju att jag kan innerst inne, varför ha jag tappat fokus, vad fick mig att göra de ens??
Aja mellan allt plugg ska jag försöka att planera hur mitt kommande år ska se ut, jag ska göra upp nya mål och verkligen försöka bli STENSERIÖS, jag kan om jag vill!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela