träning på Eilertz supergym.

Publicerad 2013-12-04 19:48:42 i Träning och hälsa,

Då har jag återförenats med EilertZ Supergym igen, mitt sk. hemmagym!
Blev lite intervallträning på springbandet i ca 25 min innan jag valde att mörda min boxningssäck litet med varierande övningar, sparkar och slag.:) Det kändes att man inte hade tränat på en vecka kan jag lova, men det var riktigt svettigt och härligt pass som kändes grymt mycket roligare och bättre än att plugga för en liten stund. :)
Blev också en promenad i den härliga vinterluften en sväng med pappa, skönt och vara ute när det är några minusgrader, det blir liksom en härlig och frisk luft och andas i. :)
 
Tyvärr så kommer jag inte ha så mycket tid att lägga upp saker här nu i December.. inte så länge jag har mina uppgifter och göra och jag kommer måsta försöka kämpa på med de rejält innan jul så därför kommer jag inte att kunna skriva så mycket men såklart så ska jag försöka få in något inlägg då och då och om inte annat så får ni vänta tills jag är klar med uppgifterna om ni tycker att jag ska skriva något trevligt här. ;D hehe 
 
Puss och kram mina vänner! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela