Äggig dag..

Publicerad 2013-05-09 22:10:00 i Träning och hälsa,

Ägg ägg, mera ägg, ät ägg så fåru skägg.. eller hur vare? :P Ja idag har jag Eggat på till nästan alla måltider, stekt ägg med skinka till frukost, paprikastekta ägg med skinka till lunch och ett kokt ägg till kvällsfika, också lite yogurt och te på det med smaksatt honung (pepparkaka på morgonen och eucalyptus på kvällen). Nyttigt och bra!!! :D
 
Tog mig en dejt med mitt kära springband förut i 35 minuter, ganska bra gjort ändå för att inte ha tränat på några veckor och fortfarande är lite småförkyld. :P Fick även publik då jag tränade av mina kusiner, mormor och mamma som kom in och satt sig i soffan brevid och snackade lite, så jag måste säga att jag kan verkligen göra två saker samtidigt, inte alla som kan springa och snacka samtidigt. ;P
Blev en skön dusch efteråt och lite middag innan jag fortsatte träningen med 1timmes promenad tillsammas med pappa så idag känner jag mig ganska nöjd med träningen, känns bra att fått svettas lite och även fått kommit ut i friska luften en stund.
 
Nya tag imorgon, hej och hå kämpa på!!! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela