Im back!!!

Publicerad 2013-05-07 21:33:34 i Träning och hälsa,

Fuck förkylning, har inte tid att vänta på att bli bättre, träna bör man annars dör man!! ;P
 
Körde ett hårt boxningspass ikväll tillsammans med Lina och kändes så otroligt skönt och bra att vara tillbaka där igen, har saknat att få dra på mig boxningshandskarna och kunna slå och sparka musten ur både armarna och bena och har saknat när tränaren kör på hårt som fan mot slutet så man ska vara helt utpumpad då det är slut.
Idag var det verkligen en skön känsla på slutet, efter att ha gjort en hel del jobbiga övningar så gick jag därifrån med ett stort leende på läpparna för att det kändes så bra i kroppen efteråt.
 
Nu har jag packat resväskan med en hel hög av färgglada träningskläder för imornkväll åker jag till Timrå där Eilerts supergym väntar på mig!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela