Svettig lördag!!!

Publicerad 2013-05-11 18:41:20 i Träning och hälsa,

Efter lite fika på Charm med mamma och pappa så laddade jag upp med lite Celsius och tog en härlig dejt med springbandet i 50 min. Kändes som jag hade mycket energi och att jag lätt skulle orka springa ett tag till men eftersom det började närma sig middagen så nöjde jag mig på mina 50 minuter och tog en skön och välbehövd dusch istället. Det blev ett varmt och svettigt pass men om det inte synns att man har tränat då har man inte heller tränat tillräckligt tycker jag. ;P
Blev ett spontanköp förut, ny träningsjacka och tights, skulle endast in till Birsta för att fika, vad hände sen liksom? ;D Ne men mina hellånga tights hade gått sönder så nu jävlar kan jag fortsätta träna ute också tills det bli varmare så man kan ha shorts eller halvkorta tights.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela