En till blogg på G ;P

Publicerad 2013-11-07 21:47:25 i Träning och hälsa,

Hallåhallå!
Vilken stressig dag det här har varit, men den slutade trots allt rätt bra ändå.
Började med att jag sov över en timme, vaknade när jag egentligen skulle börja dra mig mot skolan så flög typ upp ur sängen, på med kläder, en mössa och ner med lite yogurt i en plastbytta och cykla som en dåre till skolan typ.. tycker inte om att komma försent, men tänka sig att jag hann precis ändå!
 
Funderade på om jag skulle vila från träning idag men då min kära vän Elin skulle köpa ett träningskort och ville träna med mig så tackar man ju inte nej!! ;P Kändes as skönt efter en stressig dag att gå ner på gymmet och få låta kroppen arbeta lite. 
Ser redan framemot morgondagens träningspass som kommer att innehålla lite rygg och magträning! :D
 
För er som är intresserade så kommer jag även börja skriva på en tredje blogg nu då jag även startar upp en träningsblogg med Elin. Två Elin- en blogg, vi bjuder på träning, tips, bilder ska komma, mat och mattips och våra mål m,m.
Bloggen hittar du Här eller söker själv på  Conqueryourbody.blogg.se. 
Vi kommer börja skriva inom kort så håll utkik om ni är nyfiken, ska bli jätte roligt och framförallt motiverande att få pyssla med två träningsbloggar!! :D
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-07 21:58:03

Spännande!!!
Jag har typ tusen bloggar men är ju inte aktiv på så många. Min valp har fått en egen men den startas upp senare. :D

Kommer följa er blogg troget! Haha!

Svar: förstog att de va du iaf :D Åh najs, du få visa mig den sen då när den är igång. ;P

åh vad roligt, då vet man iaf att nån vill läsa den. ;P Vi ska börja imorn med att gö nån slags presentation av oss och berätta lite kodnamn åså så läsarna fatta vem det är som skriver när. :D
Elin Andersson

Postat av: nita

Publicerad 2013-11-07 21:59:26

Bra att det inte visas att det var jag som kommenterade. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela