đŸ’Ș😎

Publicerad 2013-11-17 23:13:11 i TrÀning och hÀlsa,


Idag invigde jag min nya trĂ€ningströja av den varmare typen, inte för varm och inte för kall sĂ„ man fryser heller, alldeles perfekt var den!:) blev en promenad pĂ„ 5,31 km, riktigt skönt var det! 
Egentligen hade jag bokat in ett steppass idag men Elin som jag skulle gĂ„ med behövde plugga och dĂ„ jag kĂ€nde mig lite trött efter mitt eget plugg sĂ„ kĂ€nde jag för att röra pĂ„ mig utomhus istĂ€llet för att bli pigg.:) 
Ha Ă€ven tvĂ€ttat och försökt fĂ„ nĂ„gon ordning i garderoben, sĂ„ sjukt jobbigt och klara sig pĂ„ en garderob..jag skulle vilja ha en separat garderob för mina trĂ€ningsklĂ€der typ, högen vĂ€lter ju typ!! XD  De tvĂ„ högarna man se pĂ„ bilden Ă€r bara trĂ€ningsklĂ€der.. Rensade ut mina slitna trĂ€ningströjor idag sĂ„ slipper de ligga dĂ€r och ta plats, de kan jag ha som reserv i TimrĂ„ ist. 

IkvĂ€ll blev det lite lyx med chokladmousse(fettsnĂ„l) och en mĂ„ bra tidning! :D kĂ€nde mig vĂ€rd de!:) 
Imorgon Ă€r det dags för fasta igen, hoppas att de ska gĂ„ bra.:) 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag Àr en glad och trevlig tjej pÄ 21 Är som pluggar till förskolelÀrare i GÀvle. Jag Àr ganska aktiv av mig och trÀnar rÀtt ofta pÄ min fritid. Jag Àr en person som gÀrna inte vill hÄlla sig till en trÀningsmetod utan skulle hellst vilja prova pÄ allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker ocksÄ att leva sunt och nyttigt bÄde för min kropps bÀsta men ocksÄ för att tappa nÄgot kilo eller nÄgon cm runt om pÄ kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginlÀggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela