fredagsträning

Publicerad 2013-11-08 18:25:05 i Träning och hälsa,

Conqueryourbody.blogg.se är nu igång, så kika in om ni är intresserade.
 
Fick hem lite najs helgsläsning i brevlådan idag. :D
Så den ska jag läsa och se om jag får lite nya idéer, kanske något man kan bjussa på här på bloggen. :)
 
Annars idag så har jag tränat lite mage och rygg och känns så jäkla bra och kunna träna igen efter mitt långa break! Har verkligen saknat det! <3
Dock så ville inte min ljumske vara med då jag gjorde en övning och det var precis som att ljumsken hoppade ur led för de gjorde seriöst så ont att jag skrek till rakt ut. :O Har fortfarande lite ont när jag går åså så får väl se om de blir bättre om ett tag/några dagar eller om jag måste ta kontakt med sjukgymnasten till jul kanske. 
Är ju inte första gången något hoppar ur läge eller krånglar i min kropp men nu har det varit bra länge ifrån sådant så hoppas att det inte ska bli något som sitter i eller fortsätter hålla på så jag måste springa runt hos sjukgymnaster nu igen, palla inte.
Imorgon är det iallfall vilodag så kroppen får hämta igen sig lite inför söndagens träningspass. :)
 
Men nu ska jag läsa lite ur min tidning som jag väntat på hela veckan!! :)
Ha en superbra helg alla! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela