Lite nytt!

Publicerad 2013-11-09 20:17:44 i Träning och hälsa,

Kom hem med tre nya träningströjor idag, alla av långärmad sort så nu har jag även lite ombyten på sånna då jag tycker att den jag hade innan är grymt skön!! :D Hade presentkort på stadium sedan jag fyllde år så passade på och använda de nu. :D
 
 Grönblå Röhnisch (As suddig bild jag vet, men tyvärr syndes inte det i mobilen!!!)
Rosa CRAFT
 
Rosa Xttl tröja med fleece inuti så den går att ha ute i kallare temperaturer. :D
 
Min hög med träningskläder bara växer och växer men jag tycker inte att man kan få för mycket av sånt.
Om man har få träningskläder och tränar mycket så måste man ju tvätta hela tiden och det känns tråkigt och behöva tvätta sönder kläderna direkt. Sedan slipper man känna paniken över att man inte har några rena kläder at träna i. :D
Jag älskar träningskläder och tycker att det är roligare att shoppa massa sådant än vanliga kläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela