proteinpannkaka

Publicerad 2013-11-21 19:19:32 i Recept, Träning och hälsa,

Startade dagen med en god och stadig frukost innan ett gympass med Elin.
Sprang lite på springbandet, körde lite rodd och sedan blev det mest fokus på magen, väldigt skönt var det. :)
Efter träningen så hämtade jag hem min pannkaksburk som jag beställt. Det är en proteinmix som man blandar med vatten och steker som pannkaka. Den är både laktos- och glutenfri så passar mig utmärkt. 
Dubbelt så mycket protein, det säger man inte nej till. ;P
Så till lunch efter mitt träningspass blev det då proteinpannkaka med pro feel vaniljkesella(laktosfri kesella med hög proteinhalt), blåbär och hallon med lite kokosflingor på toppen.
Var helt okej faktiskt, påminde lite om dukanpannkakorna till smaken. :) Dessa pannkakor skulle jag rekomendera till frukost, lunch eller ett litet mellanmål om man bara ta någon enstaka pannkaka. :)
 
 
Imorgon kommer det bli träning av armar, skööönt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela