en blandning av dåliga saker

Publicerad 2013-10-05 22:27:54 i Träning och hälsa,

Igår var det fest och det blev ett lite förprov på vad jag tål och inte skulle man kunna säga.
Det blev en blandning av både det ena och det andra som inte är godkänd inom foodmap.. vilket direkt satte sina spår på min mage. Men frågan är ju vad det var jag reagerade på, om det var allt, eller bara något kan jag ju inte säga då allt blev så blandat och det blev fler än en icke godkänd foodmap sak.
 
Ska lista upp de saker jag inte borde ha ätit igår för att komma ihåg de tills jag får börja testa saker på riktigt, har en vecka kvar sedan så går jag in i testfasen.
 
Godis? 
Drickan och all dess kolsyra?
Taccokryddan på sittningen?
Taccosåsen?
alkoholen?
Päron? 
 
Päron är jag faktiskt nyfiken på då jag vid två tillfällen råkat fått i mig något med päron i och fått reaktion, så ska bli spännande och se när jag kan testa enbart ett päron och se om det blir positivt eller negativt.
Alkohol vet jag redan att det kan pajja min mage, speciellt cider och godis i större mängder kan också det men så mycket godis åt jag inte igår, endast lite på förfesten, men då kan ju isåfall godiset innehålla något ämne eller så som inte är bra, det vet man ju inte.
Av dricka ser man ut som en balong, gravid typ så det skulle ju kunna vara hela blandningen som gjorde de dåligt denna gång, men det ska bli spännande och se när man få prova allt som sagt, men det kan ta tid innan jag få prova alla de där sakerna. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela