kalasbra läsning åt mig

Publicerad 2013-10-22 16:56:51 i Träning och hälsa,

 Wohoo nya hälsoböcker/tidningar= Massa najsig läsning för mig!!! :D
 
 De två understa fick jag som present av Emma. :D Låg och tittade/läste i smart & gott igår innan jag skulle sova och stog faktiskt en hel del bra tips och grejer där, även lite najsiga recept som jag är nyfiken på att prova. :)
Läste en hel del om Vitaminer, mineraler, antioxidanter och allt de där som kroppen behöver och Jaa det är intressant att läsa om tycker jag. =) Jag ligger ofta på kvällarna och tittar på massa recept på mat eller baksaker, hälsosam mat osv, och jag tycker faktiskt om att göra det så de här böckerna passade mig utmärkt. :D
Jag skulle typ ha läst någon kurs om hälsa och kost eller så, hade passat mig. ;P  Hörde att just kost åså hade varit med i förskollärarprogrammet förut men att det plockats bort då programmet gjordes om.. Varför de?? Jag hade gärna velat ha en sån kurs, men men..
 
Aja iallfall så hade det trillat in en Iform tidning i brevlådan igår också, ha tagit två nummer av den tidningen för då skulle man få en träningsjacka. Annars så är mina planer en premunation på MÅbra tidningen som jag planerat länge nu, men det fixa jag efter dessa tidningar. :D Så nu har jag en del att kika i, kul att kunna få lite ny inspiration. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela