FREDAGSMYS

Publicerad 2013-09-20 23:18:54 i Träning och hälsa,

"unna sallad" Låter riktigt dumt då man tänker efter men jag skulle ju inte äta så mycket sallad denna vecka så då få man väl se det som så. xD
BTW Inte alla som schemalägger unnardagar i kalendern. ;P 
 
Dagen blev inte riktigt som planerad då det var tänkt att jag skulle på taccokväll med fina vänner, men då det inte fanns några tåg som ville ta mig ner till Gävle och då jag fortfarande inte är så pigg så fick jag stanna i lilla Timrå. 
Eftersom jag sett framemot taccos hela veckan så fick det bli det här hemma iaf, nu när jag gjort min taccosås och allt också. ;P Taccosåsen var för övrigt god, alldeles lagom stark och funkade utmärkt tillsammans med allt. 
 
Ikväll har det blivit en lugn med rätt skön kväll i soffan framför idol med lite grönsaker och hemmagjord dipsås då jag inte får äta dipkrydda.. Kryddade istället med paprikakrydda och det vart faktiskt rätt gott. :D
Undrar dessutom varför jag inte äter grönsaker och dip oftare för det är ju faktiskt väldigt gott och nyttigt. :o
Jag tror man lätt glömmer bort sånna saker bakom det onyttiga godiset eller chipsen men kommer nog att ändra lite på det och ta en liten dejt med Herr gurka och fru morot lite oftare. ;P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela