Underbart!

Publicerad 2013-09-09 22:26:01 i Träning och hälsa,

Just nu känns det super bra! Jag är fortfarande sjuk, har ätit klart pencelin nr 3 sedan jag blev sjuk och ha fått ytligare några tabletter utskrivna som skà lätta på luftvägarna lite och bara de släpper där så kommer säkert allt annat att släppa också så småningom, kanske blir jag frisk snart!! Iaf så provtränade jag idag, Thaiboxning! gick rätt bra faktiskt, var mest hostigt och så i början sedan flöt de på så det känns sjukt härligt att äntligen fått träna lite!! Glad tjej!:D
 
På måndag börjar mitt nya liv och vad jag menar med det och vad jag ska inta för utmaning kommer jag presentera på söndag!!:) håll utkik om ni är nyfiken!!;p 

Kommentarer

Postat av: Elin hon med krullet :P

Publicerad 2013-09-10 19:56:27

WIIHOO!! :D Grattis!

Svar: gillar ditt val av namn där "hon med krullet" x'D Tack tack :D visste inte att du hade en blogg föresten så den ska jag spana in: D
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela