Jag kämpar, sliter, svettas!

Publicerad 2014-02-14 15:39:22 i Träning och hälsa,

Idag är det  fredag och alla hjärtans dag, men inte innebär det någon vila för mig iallfall. 
Istället ha min kropp fått jobbat riktigt bra idag på gymmet. Kollade fel på klockan så var framme på gymmet en timme för tidigt så jag bestämde mig för att "värma upp" lite på gymmet innan passet jag skulle gå på.
Så gick en stund på springbandet  i snabbare takt och körde några övningar för rygg, axlar och mage, inte alls nå många men några stycken och tillräckligt. :) 
Gick sedan ner en två våningar för att köra spinning 1 h och herregud vad jobbigt det var idag, svetten rann som bara den men det kändes så otroligt bra också, speciellt efteråt. 
Mitt linne var ju riktigt fint efteråt så där har ni ju beviset på att man kämpat på bra, om det är nån träningsmetod som jag verkligen svettas på så är det spinning.. Spinning och löpning är typ de ända metoder som kan få mig att svettas riktigt bra och ibland är det så otroligt skönt när svetten bara rinner för då känner man inte bara att man har kämpat utan det synns också!!! :D
 
Duschade och tog en promenad från stan till willys och sedan hem så vart en lång vända för min stackars trötta kropp så var helt slut när jag kom hem, men som tur är så är det ingen vanlig dag idag, det är ju alla hjärtans dag och för min del betyder det att jag kan få unna mig något lite mindre nyttigt. :)
Så idag till middag har jag gjort hemgjord pizza, åt tidigare än tänkt idag då jag inte åt någon lunch förut så nu är jag otroligt mätt och har fyllt på kroppen med lite ny energi för att orka diska och plocka undan lite i lägenheten, samt fixa till mig själv lite så man ser lite levande ut när man får främmande. 
Sedan ikväll blir det glassmys med Julia<3 :) Tycker jag låter som en väldigt bra alla <3 dag. :) 


PUSS OCH KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela