Laddar inför träning

Publicerad 2014-02-05 16:32:00 i Träning och hälsa,

Laddar inför träning med nyttig och bra mat i form av lax med avokado och grönsaker med lite vitlöksolja och limesås. Mättande och bra så nu orkar jag nog slåss och sparkas lite ikväll på Thaiboxningen. 
Dock har jag en mysig träningsverk i jömskarna och rumpan sedan måndagens mil på längdskidor så det lär ju kännas lite när man ska sparka upp benen sen . ;P Men blev så dåligt med boxning förra veckan så ska bli skönt och få komma ner dit och träna lite. :D
 
Råkade även klicka hem lite nya hälsogrejer förut, storpacke av fitnessnudlarna som jag nämnde här för ett tag sedan så nu ska det räcka till ett antal måltider vilket är perfekt. Klickade också hem lite kokosolja som också är väldigt bra och gynnande för hälsan, så få väl se när de dyker upp, och jag hoppas jag får med en najsig hälsotidning som man brukar få från fitnessguru. :D
 
Dags att fixa morgondagens matlåda, dra på sig träningskläderna och koppla av en stund innan man ska iväg. 
 
Ha en grym onsdagkväll alla <3 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela