Laddar med brakfrukost

Publicerad 2014-02-12 09:08:10 i Träning och hälsa,

Laddar upp med en riktig brakfrulle innan träning!
Havregrynsgröt med frön(linfrön, solroskärnor och pumpakärnor), lite kokosolja, banan, kanel och havremjölk. Till det två stekta ägg, 1 kalkon- och 1 skinkskiva + grönt te. 
En ordentlig och stadig frukost skulle jag säga, så nu orkar nog kroppen jobba lite på dagens spinningpass. Var otroligt längesen jag satt på en spinningcykel, jag tycker ju att spinning är jätte kul men ofta ligger de på så konstiga tider eller har jag så mycket andra träningar för mig men nu har jag iaf bestämt mig för att spinna både idag och på fredag så lär ju kännas i rumpan sedan skulle jag tro. ;D
 
Men men dags att försöka slita sig från störtloppet på tv och dra sig neråt mot gymmet, ser framemot ett riktigt svettigt pass så det känns att man jobbat på bra sen. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela