Tisdag

Publicerad 2014-02-11 21:18:56 i Träning och hälsa,

Om det är någon sida som jag verkligen kan längta efter mina beställningar ifrån så är det Fitnessguru.
Med varje paket så får man alltid en liten gåva, ibland t,o,m två eller tre och det är så himla roligt att veta att jag får mina saker jag beställt men jag får också någon hemlig gåva att se fram emot. 
Jag har fått allt från hälso/tränings tidningar, nån energidrycks grej(osäker på vad de är faktiskt), provpåse av proteinpulver till provpåse av viktminskningstabletter och en t-shirt.
Då två sistnämnda sakerna fick jag denna gång och jag har faktiskt längtat efter en t-shirt så nu fick jag denna, grym ju! :D Dock något stor men det löste jag med att sätta upp den lite med en hårsnodd på sidan så den passade lite bättre. Körde med den på gymmet idag och det kändes skönt och träna i en oversize tröja för en gångs skull. :D 
Körde lite bröst och axlar med Elin idag och jag vet inte vad det var men nånting i min högra axel kändes inte bra, så jag vet inte om jag råkat sträckt mig kanske eller om jag drage för mycket ungar i backen ;);) Nä men förhoppningsvis går det väl över... i hope!!! Annars tycker jag att vi kämpade på bra så det lär säkert kännas i kroppen imorgon. ;D

Har mått piss idag för övrigt fram till middagstid ungefär, mått illa och känt mig as konstig men jag hade drucke massa citronvatten idag vilket ha en utrensande funktion på kroppens gifter och då kan kroppen må lite dåligt i början, men om man dricker så ett par dagar så ska de ge positiva effekter på kroppen sen.
Men jag är ganska dålig på dricka vatten i överlag så jag försöker ju bli bättre på det och idag har jag verkligen druckit as bra men mått piss istället då men som tur var så släppte det lagomt till middagen så jag kunde träna på kvällen. 
så ja ett tips om man ska börja äta/dricka något med detoxeffekter(utrensande) så börja typ på en helg då ni är ledig så ni slipper må illa och skit i skolan och ha redovisning för de var ju allt annat än roligt. :o
 
Nu ska jag diska bort lite disk och inta sängen faktiskt, även om jag inte somnar på en gång så kan det vara skönt och lägga sig och bara koppla av, läsa en hälsotidning, bok kanske eller bara knappa runt på mobilen är jag ganska bra på att göra tills jag somnar också. :) Men ja avkoppling i sängen iaf så jag orkar med dubbelpass imorn. :)

Ha det super alla <3 Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela