1 vecka :)

Publicerad 2014-01-09 11:09:43 i Träning och hälsa,

Godmorgon!
Denna superfrulle dukade jag fram åt mig idag, helt okej tycker jag medans andra säkert tycker att det ser tråkigt och förjävligt ut. :P Men jag ha vant mig nu så jag är inte ens sugen på bröd eller något vilket jag faktiskt tycker är bra. =)  anledningen till att jag börjar med en proteindiet och inte börjar med att köra mitt eget race är för att proein mättar jätte bra och bara att äta ren protein i några dagar gör att kroppen vänjer av sig sötsuget. Det funkar iallfall på mig. :)
Nu har jag haft min diet i en vecka  och jag måste säga att det gått otroligt bra. Trots att jag haft kompisar på middag, besökt caféer och grejer så ha jag ändå hållt mig till mitt eget och inte alls tyckt att det känts jobbigt eller så.  Familjen har kunnat ätit pizza och jag har kunnat suttit med utan att känna att jag behöver den maten. :) Så jag känner mig lite stolt faktiskt. :)  Och på en vecka så ha jag lyckas tappat 3 kg så jag har inte så jätte långt kvar till mitt delmål men en bit kvar till mitt huvudmål. :) Men de ska jag väl fixa. :)
ALLA KAN BARA DE HA VILJAN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela