5 dagar avklarad :)

Publicerad 2014-01-07 09:44:06 i Träning och hälsa,


Dietfrulle delux! ;p inget sötsug alls känner mig så duktig! Och ja jag tycker de är bra och berömma sig själv ibland speciellt för saker som kan vara svårt.:) men de här 5 dagarna ha gott galant, när de andra ha ätit sin ris, pasta och de till maten så ha jag utan problem låtit bli det och bara ätit köttet eller själva grytan.:) igår medans mamma och pappa tog en fika på birsta så drack jag endast te så ja jag känner mig lite duktig.:) visst denna vecka kan bli spännande då man går mot tjejveckan.. Ni vet ju hur suget kan stiga då men jag hoppas det ska gå bra.:) eller jag mena jag fixar nog det!:) 
Det enda jag kan få bryta mönstret mot denna vecka de är att ta in taccochips till dagens taccos, endast för att taccos är inte taccos utan taccochips för mig men de är de enda annars är de hårt! Bara jag ta lagomt mycket utav det och träna hårt idag så ska de nog gå bra!:)

Men men jag ser fram emot om ett par veckor då man kanske se någon skillnad på kroppen.:) jag ser också framemot sista januari för att se hur långt jag kommit i min viktminskningsprocess, ha jag långt kvar till mitt slutmål då?:) och undra vilken dag jag kommer passera mitt delmål.:)  spännande spännande!:) 
Men nu är det dags och göra viktiga saker, plugg plugg plugg!:) 
Ha det super ni som läser så ska jag försöka ha detsamma :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela