Besviken tjej!!

Publicerad 2014-01-25 14:51:40 i Träning och hälsa,


Jag vet inte vad jag ska säga men jag är riktigt besviken!!! Jag ha verkligen varit jätte duktig de här tre veckorna, jag ha fan varit på bio utan nått godis att äta, jag ha tränat bra, ätit bra men ja jag är väldigt besviken på min kropp och vågen de är det ända jag kan säga. Jag ha verkligen varit nyttig så vafan är felet??? Blev så besviken i morse att jag valde att offra mig på havregrynsgröt och ett knäckebröd vilket inte är något som ingår i dieten men de är inget dåligt heller. Jag blev också så besviken att jag bad mamma fixa varmchoklad med lite minimarsmellows i tills jag kom hem från skidskolan!! Och jag är så otroligt besviken att jag vet inte ens vad jag vill äta idag, känner mig inge sugen på nått men äta måste jag ju.. Ska jag måsta bli ännu hårdare?? Jag vill verkligen lyckas denna gång, jag vill ju se nått bra resultat!!! Jag vill känna mig nöjd inte besviken!!! 
Aja få väl bli ren proteinvecka igen då mån- fre!!  :/ 

Aja nya tag till veckan- jag ska kämpa om de så ska bli jävligt svårt!! Jag kan, jag kan!!!! 

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2014-01-27 20:54:02

Du bör ju mäta vissa delar på kroppen också..

Svar: Kunde man ibte gö de från börjab(glömde) så känns de ibte lika kul nu då man inte ha första börjans resultat!:) spegeln är bra att visa resultat!:)
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela