ett bra slut på veckan

Publicerad 2014-01-12 19:40:37 i Träning och hälsa,

Avslutar denna vecka på bästa sätt! 
- Invigde mina nya träningstights idag som jag köpte i fredags. Mamma fick vara fotograf och råkade ha på blixten därav de fula vita sträcken men äh skit samma, de var jätte sköna och jag har varit ute efter ett par gråa tights länge så jag är nöjd. 
- Hämtade ut ett paket innehållandes mina proteinpulver igår, kan ju tyvärr säga att ena smakade förjävligt tråkigt nog men det blir väl till att tvinga i sig 1 kg då för låta det stå och slösa pengar gör jag ju inte!! :)
Får hoppas att de andra proteinet är gott iaf så jag kan känna mig nöjd med åtminstånde ett utav de. :)
Med paketetet följde även en träningstidning och ett prov(portionspåse) av choklad/mint proteinpulver, spännande. ;P  Tidningen var dock sådär, var mest tips och övningar för nyblivna mammor och vad jag vet så klassar jag inte riktigt till den gruppen än iaf. xD
- Nummer 3 bra sak är att det låg en efterlängtad bok i min brevlåda då jag kom hit. en kokbok för de med ibs,där de står massa om foodmap och även en hel del bra recept. VAr jätte mycket bra och spännande i den här boken så kommer att prova en hel del nya recept här framöver och ta nytta av tipsen till fullo. :)
 
Årets första gympass på friskis har jag avklarat idag iallfall. Kändes bra och vara tillbaka där och det kändes också roligt att det kommit lite nya träningsmaskiner, typ crosstrainerna var verkligen jätte sköna!
Tränade med Elin och körde lite blandade övningar idag, ny har vi iallfall en liten plan på vad vi ska göra på gymmet iallfall den kommande veckan så jag är peppad! Håll också utkik på Conqueryourbody.blogg.se om ni är nyfikna på vad vi sysslar med och vill dela med oss utav. ;P 
 
Imorgon är det måndag och ny vecka. Nya tag men mindre kärlekshand(tag) ska de bli. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela