Frukost

Publicerad 2014-01-17 10:45:33 i Träning och hälsa,

Godmorgon! Här sitter jag och äter frukost efter en seg natt(haft svårt och sova), nacken är ju helt cp då jag har någon inflammation i den, så gå ju inte ligga bra vare sig jag ha lite kuddar eller många. Hoppas verkligen att den där skiten lämnar mig kropp snart för nu börjar jag bli less på det.
Tacka vet jag att man kan trösta sig med god frukost på morgonen iaf, finns inget som är så gott som frukost vare sig de är dietfrulle, lyx eller vanlig. Skulle aldrig någonsin kunna hoppa över frukosten!!
Idag blev det äggröra med skinka och yogurt med pumpakärnor och solrosfrön. Det behöver inte vara så mycket krångligare än så för att få till en god och nyttig frukost. :)
 
Trots att jag är trött så blir det till att ladda för dagens träningspass tillsammans med Elin, vila får man göra efteråt!!
Hoppas också att jag kommer ha ett roligt paket som väntar på mig idag, håller tummarna!!!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela