låter kroppen få arbeta i pluggpausen

Publicerad 2014-01-04 16:22:53 i Träning och hälsa,

Det är tur att man har ett hemmagym med lite grejer då mitt "stora" gym är några mil härifrån just nu.
Blev lite övningar med vikter, mest med skivstång men lite lösa också. =)
Det kändes bra faktiskt, känns ju att man inte tränat så mycket nu under jul men det ska det bli ändring på.
Gjorde precis en beställning på lite gosaker som jag kan behöva när min träning sätter igång på allvar. 
Kommer ju bli en del dubbelpass i veckan för att kunna kombinera både Tb-träningarna och gym så två olika sorters proteinpulver klickades hem, höhö. :D

Eftersom jag har kört lite styrke nu så tänkte jag eventuellt köra lite zumba sedan så kroppen får sig en riktig sväng om, dock tänkte jag ta det kortaste passet som är för om man har mindre tid. Kortare betyder absolut inte mindre jobbigt i det här fallet utan jag skulle tippa på tvärtom(har inte testat den skivan än). 
 
Men först bli det lite mat som jag ska gå upp och fixa i ordning nu så ha en fortsatt bra helg! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela