lite nytt =D

Publicerad 2014-01-17 16:52:33 i Träning och hälsa,

MIn nya beställning från Fitnessguru kom idag, gick otroligt snabbt då jag beställde de i förrgår. :)
Denna gång innehöll de dessa saker, en träningsdagbok som jag tänkte beställa samtidigt som proteinpulverna men då var den slut så nu passade jag på. Så nu kan jag hålla koll på min utveckling och förbättring. :) Passade även på att beställa två paket fitnessnudlar. För er som inte vet vad de är så är det ett väldigt bra utbyte om man inte äter kolhydrater som pasta och liknande då dessa nudlar är kalorifria, innehåller varken, laktos, gluten, fett eller kolhydrater. :D
Så vill man göra maten lite roligare utan en massa kalorier och kolhydrater så testa dessa.
Dock är de lite läskigare i konsistensen än vanliga nudlar och de är ingen smak på de så såser och kryddor är perfekt för att ge de lite smaksättning. Jag gjorde Kyckling med curry och åt dessa nudlar till och det blev jätte bra. Vill ni veta mer om dessa nudlar så checka in på Fitnessguru.se
Vid varje beställning får man dessutom med en tidning- sist fick jag en tidning anpassad för nyblivande mammor och deras träning och nu träning för män så ja de känns väl inte som att de prickat in med tidningarna för just mig men men kanske stå något bra i den iallfall man vet ju aldrig. 

Dagens träningspass gick också bra trots dålig sömn, tro jag jäspade hundra gånger minst men jag tog mig igenom passet och kan därmed vila resten av dagen iallfall. :) 
Men först blir det diska lite, tända lite ljus och sen blir det bara chill hela kvällen!! :)
Ha en super bra helg!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela