Lunch

Publicerad 2014-01-04 12:54:34 i Recept,


Detta kanske ser skit äckligt ut men det är faktiskt ganska gott! Och nyttigt.:) Sådär ser dagens dietlunch ut för mig, dukantoast, några skivor kokt skinka, salladskyckling och en klick creme fraiche. ;p 

Dukantoast: 
2 msk havrekli 
1 ägg 
0,5 tsk bakpulver
1 msk mager kesella
Lite salt 
Mikra 3 min på full effekt och låt svalna ett tag!:) jag bruka hälla smeten i en djuptalrik då jag värmer den.:) 
Passar Perfa vid diet och går bra att äta som det är, rosta eller använda toastjärn.:) 

Än så länge gå de bra!!!:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela