Nu jävlar

Publicerad 2014-01-02 10:13:42 i Träning och hälsa,

Nu börjar mitt nyttiga liv! Ni kan tänka vad jobbigt det var igår att ha bakisdag utan godis eller något sånt!!!:( sånt som nästan är ett måste på sånna dagar men jag klarade mig.:) idag börjar jag mitt nyttiga liv på riktigt och ha lite olika mål kring kosten. Jag ska iallafall satsa på viktnedgång den första månaden då jag råkat gå upp några onödiga kilon så vi få väl se hur de gå och hur resultatet ser ut efter 1 månad så jag vet hur jag ska fortsätta utveckligen av kosten!:) 
Jag hoppas ju såklart på att ha gått ner några kilo iaf, att jag kommit igång bra med träningen igen och börjat få lite ordning på magen igen!:) 
Att ha långsiktiga mål kan bli jobbigt och tråkigt i längden, istället är det bättre med mindre mål på kortare sikt för att bli mer stärkt och motiverad. Så jag sätter mitt första mål på -5 kg och hoppas att jag ska fixa de galant!!
Men visst jag kommer få kämpa och även kämpa emot vissa dagar då det känns jobbigt men ja nu jävlar ska jag fixa de här!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela