onsdagsträning

Publicerad 2014-01-29 16:49:35 i Träning och hälsa,

 
Träning nummer ett var då avklarad för idag! 
Gympass tillsammans med Elin och Malin, där vi körde lite bröst, triceps och ben, ja lite mage också men de var större fokus på de andra ställena. :) Iallfall så gjorde jag och Elin det, Malin sprang runt lite för sig själv. :)
Men det kändes jätte bra, kändes som kroppen iallfall hade lite mer energi idag än gårdagen så nu har jag suttit och dokumenterat övningarna i min träningsdagbok och tryckt i mig lite fruktvatten, nyttigt och bra! 
Vanligt kranvatten med några limeskivor och några hallon, enkelt och hälsosamt, ett väldigt bra utbyte mot juice om ni tycker vatten är tråkigt och juice onyttigt.
 
Nu har jag nyss tryckt i mig lite mat, nyprovad mat idag förstår ni. :D
Jag är väldigt dålig på äta fisk men fisk innehåller ju en massa bra ämnen och är riktigt bra och nyttigt så jag försöker lära mig bli bättre på det. Idag har jag provat torsk med pizzasås skulle jag kunna kalla det. 
sist jag gjorde ett försök på torsk så slutade det med att jag slängde allting och gick och köpte något annat, men denna gång kan jag helt ärligt säga att det var gott, det smakade inte ens fisk vilket är en stor fördel då det blir lättare och få i sig det då. 
Kan nog slänga upp receptet någon dag här. :)

Nu sitter jag och funderar över kvällen, köra dubbelpass som jag planerat och träna thaiboxning eller ta det lungt ikväll  och kanske köra dubbel imorgon istället? Svårt val faktiskt. Hade ju varit skönt och tagit itu med lite läsning också.. Aja ha en stund på mig och fundera. :) 

Hoppas ni har haft en super bra onsdag idag för det har jag iallfall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela