Smartshake :)

Publicerad 2014-01-08 18:44:39 i Träning och hälsa,

Varför nöja sig med en när man kan ha två. ;P 

Har spanat på just en sån där smartshake länge och varit sugen på att skaffa en, min tidigare shaker är så tråkig och denna är ju väldigt smart på sättet man använder den och därav dess fina namn. ;P 
Var coop forum som hade ett erbjudande nu, visste inte ens att de sålda sånna där men just nu gjorde de de iaf och då fick man köpa 2 för 149:- så de tyckte jag var riktigt bra pris så passade på och förnyade mig lite med två stycken färgglada. :D
Och för att matcha till detta inlägg så fick jag ett trevligt sms förut om att mina proteinpulver jag beställt finns att hämta ut så YES!! Ska hämtas direkt på lördag då jag kommer ner till Gävle. :D
 
 
Bästa sättet att öka motivationen till träning är att skaffa nya träningsgrejer, det peppar!! :)
Annars kan man också skaffa en bra träningspartner, men jag har redan en super bra träningspartner som jag vet är träningspepp och väntar på mig nere i Gävle. 
Jag är grymt taggad på 2014´s träningsår, är ni? :)
 

Kommentarer

Postat av: Nita

Publicerad 2014-01-08 21:31:10

Sån har vi till M på jobbet. Stoppar förtjockningspulver i ena delen och vitaminerna i andra så slipper vi ha med flera burkar i väskan. :)

Svar: jätte smart ju :D Jag ändrade om de lite så de är rosa delar på den gröna och tvärtom så de blev lite mer egen. :)
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela