ABC redovisning

Publicerad 2014-07-06 20:40:53 i Träning och hälsa,

ABC- veckan har nått sin sista dag och jag tänkte redovisa hur det har gått och vad jag har gjort. Jag har inte haft tid att skriva varje dag som jag hade tänkt då jag har haft annat och göra i helgen.
 
Veckan har gått lite upp och ned skulle man kunna säga, jag har varit sjukt trött hela veckan och mått dåligt hela helgen, illamående och magont som förstört lite med både kost och träning men lite hann jag få in som jag tänkt iaf, hade dock velat fått in mer utav träningen men det kommer ju en ny vecka nu så får ta igen det.
 
 
Detta har jag hunnit med i träningsväg men hade velat gjort mer armar och bålövningar. 
 
Jag har druckit citronte till frukost och på det tidiga mellanmålet på jobbet några dagar och knapt ätit något bröd alls förutom i helgen då jag behövt försöka äta riktig mat pga att magen strejkat lite. 
Som extra utmaning körde jag en proteinvecka och det gick utmärkt i typ 4 dagar sedan blev det samma där att jag behövde försöka få i mig riktig mat och tyvärr även lite socker då jag känt yrsel och kroppen varit skum, behövde försöka få i mig nånting eftersom det inte var jätte aptitligt med så mycket mat då man mådde illa. Men det har varit en rätt okej vecka ändå faktiskt och förhoppningsvis återhämtar min mage sig snart så jag kan köra på med en bra DEF-vecka. :)
 
Denna metod har hitils varit rolig och ska bli spännande att prova på nästa tre bokstäver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela