DEF- mage och rumpa

Publicerad 2014-07-09 22:55:30 i Träning och hälsa,

 
Hej hopp!
Ikväll har jag fortsatt min mag och rump träning som jag skulle ha mycket fokus kring denna vecka eftersom det är Eget val av träning och vilka muskler jag väljer att fokusera på. 
Kunde dock inte låta bli igår heller, trodde faktiskt inte att jag skulle hinna med några övningar igår men jodå körde några snabba då jag kom fram till Gävle innan jag drog vidare till mr.J. 
Bjuder på en as ful bild från i måndags..Eftersom Victorias utmaning är "kissande hunden"  så ska jag köra 35 st på varje ben varje dag denna vecka och det har jag också gjort hittils. Kanske kör man några fler på någon dag, de får vi se hur rumpmusklerna pallar. ;P Just nu har jag iaf lite träningsvärk men så länge man kan sitta så är det ju helt lungt, då kan den grillas mer! ;P haha!

Körde iaf lite blandade övningar idag för både magen och rumpan så det känns skönt, ska pyssla ihop några bra övningar att dela med mig utav innan veckan är slut också.
 
Nu har jag nyss gjort världens vitaminbomb i form av smoothie som jag ska ha med på förmiddagsfikat på jobbet imorgon. Denna vecka är det tänkt att jag ska få i mig lite nyttigheter i form av frukt också! mums!
Så nu blir det mysa ner sig i sängen och läsa lite ur en hälsotidning jag köpte idag tills man somnar, ganska så mys ändå tycker jag.  
Godnatt på er! :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela