DEF-vecka

Publicerad 2014-07-06 21:31:38 i Träning och hälsa,

 
Dags för en DEFvecka, vilket inte innebär att jag ska deffa som det låter även om det hade funkat på denna vecka. 
Denna vecka blir det lite svårare tror jag, eller kanske det blir lättare det får vi se men jag ska iaf försöka lägga siktet högre åt kosten och köra någon variant av diet. Finns väldigt många olika kostfunktioner som fungerar på DEFveckan men jag kan ju inte ha en varje dag, hur skulle de se ut! Här skulle det passa in med både Deff, detox, dukan, fasta osv och jag skulle gärna vilja prova både de ena och det andra men som sagt så funkar inte allt samtidigt och jag väljer därför den diet som känns viktigast för mig just nu, en som jag varit inne i förut men tyvärr tappat fokus ifrån men som jag verkligen MÅSTE komma tillbaka till igen för min mages bästa och jag snackar då såklart om Foodmap.
 

 DEF veckan kommer att bestå av EGEN träning, det jag känner för dagen  och jag ska försöka hitta mitt fokus i träningen som kan ta mig tillbaka till min form. 

Jag ska också försöka att hinna köra fem snabba övningar som man kan göra hemifrån, iallfall så ska jag dela med mig av det i veckan.

 

Säger lycka till åt mig själv och försöker mig på en ny alfabetsvecka!! hejaheja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela