def2

Publicerad 2014-07-08 19:46:14 i Träning och hälsa,

Hejsan hoppsan! Tisdagen är snart över och idag har jag faktiskt inte hunnit tränat då jag jobbat och åker till gävle nu för en kortvisit. Men igår tränade jag både mage och rumpa med olika övningar. Bl.a. så har jag antagit Victorias nya veckoutmaning som nu handlar om att göra 250 kissande hunden på varje ben innan veckan är slut så nu ska rumpan grillas och magen ska också få kämpa mycket denna vecka tänkte jag. tog också en härlig pw med pappa igår i finvädret.
Annars får jag ta nya tag för träning imorgon, kosten ta jag ett steg i taget då min mage fortfarande är ur fas och jag knapt kan äta normalt nu.  min mage känns enormt uppblåst och jag ha varit illamående hela helgen, dock är jag inte illamående nu men ha dålig matlust och blir lätt illamående efter ett par tuggor mat.  Hoppas magen ska vara i fas snart så man kan fokusera bra på kosten.
 
eftersom de är dålig internetuppkoppling här i bilen så får jag inte upp bilden jag tänkt slänga in här så bjuder på den imorgon. Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela