död

Publicerad 2014-07-01 17:32:13 i Träning och hälsa,

När benen känns död så vet man att de fått jobbat hårt och eftersom jag jobbar med trappstädning så kan ni tänka er hur många trappor upp och ned jag springer om dagarna. Igår blev det sjukt mycket träning för benen och det känns verkligen idag, mina ben har sugits för varje steg och det bränner både i vader och lår typ. Mitt huvud värker och jag känner mig så slut i kroppen efter dagens arbete men vila ska jag inte!! Eller ja jag ska vila en liten stund nu men träna ska jag även om jag känner mig förstörd typ. 
Mer om vad jag gjorde kommer senare! ;P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela