Paus

Publicerad 2014-07-16 18:36:43 i Träning och hälsa,

Oj herregud, vart tog bloggtiden vägen? Jag som började bra här med min alfabetsutmaning.. 
Def-veckan var väldigt öppen med egen träning men foodmapkosten sket sig totalt men den SKA jag komma tillbaka till iallfall till hösten om jag så ska behöva ta hjälp av dietist, vilket jag faktiskt vill.
Och vet ni vad.. min träning och kost är så svår att göra bra hemma hos päronen.. när jag är hemma i Gävle så är det helt annat, träningen flyter på bättre, jag har mina rutiner, träningar utifrån speciella dagar och tider och även världens bästa träningskompis som kan peppa mig precis som jag kan peppa henne.. Samma med kosten, när jag är hemma så handlar jag efter mig och kan lättare styra upp hur jag ska äta nyttigt, här gå det typ inte.. inte jag som bestämmer maten och det skulle bli dyrt och drygt och köpa egen mat till mig för att jag vill ha något annat.. ne de gå ju inte..  Jag ser fram emot då jag kommer tillbaka till Gävle igen och kan styra upp mitt liv igen med bra träning och kost för att jag vet att jag kan och det funkar där.
 
Tro jag pausar alfabetsutmaningen tills jag har mer tid att skriva på bloggen för nu har liksom halva veckan gått och jag har inte gjort nånting bra till träning och kost så får väl vara tråkig och pausa den tillsvidare..:)
 
Nu ska jag snart ut och gå med pappa och röra på fläsket lite.  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela