ABC- BENDÖD

Publicerad 2014-06-30 22:29:56 i Träning och hälsa,

Dagens träning har riktats till Ben och Bål och en hel del Backar har jag kämpat mig upp för.
Idag har jag sprungit över 13000 steg upp och ned för trappor under dagen, har cyklat strax över 2 mil tillsammans med pappa i stort sätt bara uppför, det sög i låren kan jag lova er.
Mina ben kändes som överkokta spagettin då jag kom hem från cyklingen, de ville typ vika sig i trappan men jag skulle inte vila då inte för jag har nämligen gått med i Victorias andra veckoutmaning som nu handlar om att klara 700 situps under denna vecka. Jag körde därför 100 situps efter cyklingen utan pauser så det kändes väldigt bra. Jag är super nöjd med dagens träning och har nyss tagit en skön dusch och tryckt i mig lite Casein inför sänggåendet. 
 
Imorgon är det en ny dag och nya tag, bara kämpa! :D
Victorias utmaning hittar ni Här!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela