veckoutmaning

Publicerad 2014-06-29 18:20:48 i Träning och hälsa,

Nu ni ska jag komma igång med denna blogg igen, eller ja jag ska få hela mitt liv i fas om man säger så och vad passar inte bättre att börja bloggen med efter ett uppehåll än att starta med en utmaning. 
Jag har denna vecka deltagit i Victorias utmaning som denna vecka var utfallssteg i brant backe, ni kan läsa mer om utmaningen och även kika in på hennes blogg på viictoriaa.devote.se
Jag tog en lång och rätt skön promenad med mamma och pappa förut och passade på att utföra övningen efter vägen. Eftersom jag hade mina walkingskor på mig så blev utmaningen lite svårare då det är som bollar under de skorna- det blev rättare sagt lite balansprövning på köpet och det kändes lite smått i låren efter den där backen.
Ser fram emot hennes nya utmaning för veckan och ska även dela med mig av en egen utmaning i nästa inlägg som jag själv ska ta mig igenom. Den kommer att bli rolig, udda och innehålla en hel del variation. ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela