KÄMPAR PÅ!!

Publicerad 2014-11-26 21:11:39 i Träning och hälsa,

Kämpar på med veckoutmaningen, det är tungt men det går och jag vet att både jag och Jesper kommer fixa det här även fast det är drygt och armarna troligen kommer vara som spagetti i slutet av veckan.
Jag tyckert iaf att vi är jätte duktig och även ni andra som hänger på våra utmaningar!
Igår fick jag ledig tid vid klockan 13 och tog chansen att gå ner på gymmet, finns ingen bättre tid på gymmet än mitt på dagen då det är lungt och skönt. Önskar jag kunde träna på dagen varje dag, känns som man får ut mer av träningen då. Men tyvärr så kan man ju inte det då man pluggar och jobbar.
Körde iaf ett roligt, jobbigt och svettigt pass igår som bl.a. innehöll lite löpning, träning av armar och ett litet cirkelpass med 3 övningar. Kände mig nöjd efteråt faktiskt!
 
Idag var armhävmingar mer dryg än vanligt.. trött tjej med trött kropp tog det sakta men säkert igenom dagens hundra.. Ursh ursh!! Vad har jag dragit igång för dryg utmaning men tänk så stark och snygg vi ska bli. ;) HAHA!
 
Nu ska jag njuta av bra musik en stund, sk. öronporr innan jag ska sova för en tidig morgon och massa tunga lyft av flyttkartonger och möbler.. GODNATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela