Nu jävlar!

Publicerad 2014-11-10 21:41:58 i Träning och hälsa,

Dags att få fart på träningen igen och även komma tillbaka till mitt hälsosamma liv som jag vet gömmer sig inom mig. Det har blivit en lite väl lång paus med både träningen och kosten nu och det har man ju såklart fått sota för då man gått upp massa onödiga kilon och tappat i både kondition och styrka men jag vet att jag kan ta mig tillbaka dit jag var, jag vet det för att jag har viljan!!
Idag tog jag tag i allt och har tänkt på vad jag stoppat i mig och jag har faktiskt hållt mig till bra och nyttiga saker + att jag drog på gymmet med Elin vilket kändes super att vara tillbaka där.
DOCK så bestämde sig min kropp att bli as förkyld bara på en natt så idag har jag nyst typ 100 gånger och snorat som bara den och jag vet att man ska inte träna med förkylningen men så länge jag inte har feber, eller ont från halsen och neråt så är det okej att träna så länge man tar det lite lungt. 
 
Grundade träningen med en god och nyttig middag i form av kycklingfilé, röd quinoa, mycket grönsaker och guacemole.. MUMS!! :) 
Dagens träning hade fokus på ben och rumpa och det kändes jätte bra även fast det känns att det var ett tag sedan man tränade men jag känner nu att en del av mig har saknats så det ska bli skönt och komma igång igen så jag hoppas man inte blir sjukare bara för det har jag varken tid eller lust till.
 
Nu efter träningen så chillar jag framför tv med te och kvarg med hallon, banan och kokosflingor, riktigt mumma! :D
 
HEJAHEJA!!! :D nu kör vi!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela