Utmaningens slutdag

Publicerad 2014-11-16 20:30:31 i Träning och hälsa,

Squatsutmaningen börjar dra sig mot sitt slut och jag har nyss gjort mina allra sista, vilket inte var mina sista 50 utan 150 stycken då jag inte hunnit med under helgen. 
Kan säga att mina ben är som spagetti nu och 150 squats är fan jobbigt, speciellt då man är otränad och förkyld. Men jag känner mig nöjd! Jag klarade det och ser fram emot den nya utmaningen som börjar imorgon. :) 
Hejar på Jesper att han ska klara sina sista 150 också då han inte heller har hunnit göra några i helgen men han får göra så gott han kan. <3 :)
 
Måste bara säga att det är roligt när man fått komentarer/ sms och liknande från folk som skriver att de hakat på våran utmaning. En del ha skrivit typ: Nu har jag också gjort 50 st i 3 dagar.. eller Idag gjorde jag 70 squats så tänkte haka på er. :)
Jätte roligt!! Jag fortsätter lägga upp våra utmaningar så får ni gärna haka på om ni känner för de. :)
 
350 squats check!! Nu blir det dusch och chill resten av kvällen!
 
 

Kommentarer

Postat av: Nita

Publicerad 2014-11-16 20:37:36

Jag körde på 70st + 130st + 150st. Snabbt och smidigt. Ny utmaning snart. ;)

Svar: Grymt bra jobbat!!!!:D hade nog dött om jag kört så många denna vecka då jag varit så förkyld :p men du är jätte duktig! Håll utkik imorn om du vill veta nösta ;p
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela