veckoutmaning Vecka 1.

Publicerad 2014-11-11 20:42:45 i Träning och hälsa,

Jag och Jesper har bestämt oss för att göra träningsutmaningar som vi varannan vecka får bestämma vad utmaningen handlar om. Denna vecka är det min vecka och jag har bestämt att vi ska klara 350 squats innan veckan är slut. Hur vi delar upp antalet är upp till oss själva men jag hade tänkt att köra 50 st varje dag i 7 dagar, möjligtvis att jag kanske gör 100 stycken senare mot helgen, beror alldeles på min förkylning.
Men denna vecka ska lår och rumpa få kämpa och brännas och kan säga att det brändes redan lite i låren efter dagens 50.
Känns jätte roligt och bra att vi kan hjälpa och peppa varandra och jag har dessutom lovat att hjälpa Jesper lite med kosten så det här kommer att bli jätte bra. 
VI får väl se om man kan gå efter den här veckan och är lite nyfiken på vad Jesper kommer komma med för utmaning nästa vecka..

                                                       HEJA OSS!!! NU KÖR VI!!!
                                               
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-11-11 20:59:59

oh låter som en rolig utmaning! Och kul att ni kan peppa varandra! Kör hårt! :)

Svar: Tack! Kämpar på satt de bränns i låren just nu.. :D Ja det är roligt :D
Elin Andersson

Postat av: nita

Publicerad 2014-11-12 12:06:16

Önskar att Jocke också ville träna. Han var värsta träningsnarkomanen förut. Fyfan! Men inte nu. :(

Jag ska försöka följa era utmaningar och göra dem också. 70st squats avklarade, men dagen är långt ifrån över. Har ju gjort squatschallenge förut och det sitter i än kände jag. Synd bara att ena knät sa ifrån nu, annars hade jag nog kört på 100st. ;)

Svar: Jaa de är synd, kul när man kan hjälpas åt. :) Jamen gör de, jag kommer att lägga upp de här så bara hänga på om du känner för de. :) Nästa vecka är det ju Jespers tur att välja utmaning så jag hoppas det kommer en annan muskelgrupp då för jag ha träningsvärk i låren nu så kanske inte kan gå på söndag. ;) HAHA
Hade nog kört 100 också om jag inte var förkyld just nu och riktigt otränad för tillfället. :) Men bra jobbat med 70 st :D
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela