veckoutmaning Vecka 2.

Publicerad 2014-11-17 19:22:00 i Träning och hälsa,

Denna vecka är det Jespers vecka, dvs. att det är han som har bestämt våran utmaning. 
Denna vecka är det plankan som gäller och på dag 1 börjar man på 1 min och varje dag lägger man på 30 sek satt i slutändan, sista dagen på söndag ska man kunna stå i 4 minuter. :)

Nu jävlar kör ska det brännas i magen(till den största delen) så är det någon som vill haka på så Varsegod!! :) 
Själv har jag nyss gjort min del idag och lite till.. Körde 3 min för att jag ville veta ungefär hur långt jag orkade stå just nu.. :) 
 
HEJA HEJA!!! de här fixa vi galant och jag kan säga att mina ben är lite tung efter mina 150 squats igår. ;D
 

Kommentarer

Postat av: Zenitha Nordqvist

Publicerad 2014-11-17 19:30:27

Oj! Vet att jag klarar 30sek i alla fall men får väl tjurstå då. Hade hoppats på lite mage denna vecka. ;)

Svar: du få tacka Jesper för att de blev mage då ;) HAHA!Ja en halv min pålagt varje dag.. de här fixa du... :D

Lyssna på karamell- spelar ingen roll så bli du peppad av texten.. jag lovar ;)
Elin Andersson

Postat av: Zenitha Nordqvist

Publicerad 2014-11-18 20:41:56

Tänker inte tacka någon förns jag vet om jag klarar det. ;) Håller på att dö på 1min och 30sek.... Alltså, hur ska det gå imorgon? Magen är sjukt otränad. :)

Svar: hahaha men du är duktig som försöker och jag kan säga att jag håller på dö jag med.. Förstår inte hur 3 min kunde gå så himla bra i måndags och nu var dagens 2 min sjuuuukt dryg och långa.. :o Det känns i musklerna om man säger så. :)Men det här ska vi fixa :D
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson

Jag är en glad och trevlig tjej på 21 år som pluggar till förskolelärare i Gävle. Jag är ganska aktiv av mig och tränar rätt ofta på min fritid. Jag är en person som gärna inte vill hålla sig till en träningsmetod utan skulle hellst vilja prova på allt om jag kunde och hade tid. Jag försöker också att leva sunt och nyttigt både för min kropps bästa men också för att tappa något kilo eller någon cm runt om på kroppen. Mer om mig kommer att komma upp i blogginläggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela